now ifeel alite lonly

或許是昨夜吧...

那些話語...

或許是這幾日的雨 令我有點傷感

不能出門 就不能紓解心理的悶

早晨的一杯鮮奶 聽著"灰姑娘的玻璃手機"





Come Clean - 重生



Let's go back 讓我們回去

Back to the beginning 回到開始

Back to when the earth, the sun, the stars all aligned 回到地球太陽和星星 排列成一列時



'Cause perfect didn't feel so perfect 完美並非如此完美

Trying to fit a square into a circle 試著把方形放入圓圈

Was no life I defy 我絕不相信 謊言不曾存在



CHORUS:

Let the rain fall down 雨落在我身上

And wake my dreams 猶如大夢初醒

Let it wash away 讓它沖刷走

My sanity 我的理智



'Cause i wanna feel the thunder 我想感覺震耳的雷聲

I wanna scream 我想放聲尖叫

Let the rain fall down 讓雨落下

I'm coming clean, I'm coming clean 我得以重生 我得以重生



I'm shedding 我放射出

Shedding every color 各種不同顏色

Trying to find a pigment of truth Beneath my skin 試著從我的肌膚 找到構成真理的元素



'Cause different 因為差別

Doesn't feel so different 並沒有多大差別

And going out is better 出外走走

Than always staying in 比永遠窩在一處要好

Feel the wind 感覺那風輕輕吹拂



Chorus



I'm coming clean 我得以重生

Let the rain fall 讓雨落下

Let the rain fall 讓雨落下

I'm coming clean 我得以重生



Chorus



Let's go back 讓我們回去

Back to the beginning 回到開始
arrow
arrow
    全站熱搜

    狐詠月 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()